Andra patriarkala dräkter att uppöras över:

Medeltiden: Oerhört patriarkalt. Hur kan jag klä mig i detta? Skämmes!

1800-talet: Oerhört patriarkalt. Hur kan jag klä mig i detta? Skämmes!

Sekelskiftet: Oerhört patriarkalt. Hur kan jag klä mig i detta? Skämmes!

40-tal: Oerhört patriarkalt. Hur kan jag klä mig i detta? Skämmes!

50-tal: Oerhört patriarkalt. Hur kan jag klä mig i detta? Skämmes!

Evert Taubsk: Oerhört patriarkalt. Hur kan jag klä mig i detta? Skämmes!

70-tal: Oerhört patriarkalt. Hur kan jag klä mig i detta? Skämmes!

15-02-2012: Oerhört patriarkalt. Hur kan jag klä mig i detta? Skämmes!

Ja. Herregud.

Ett svar to “Andra patriarkala dräkter att uppöras över:”

  1. Lisa Tegelmark Says:

    Anna-Karin! Du är som alltid briljant! Svar på tal. 🙂

Kommentera

