Bloggutmaningen: Intermission

Jag har haft en sån lång dag, så jag hoppar bloggutmaningen idag och bjuder istället på lite musik som jag förknippar med olika lajv jag varit på. En del av låtarna är valda från arrangörernas sida som soundtrack (arr), en del är mina egna (jag). Gemensamt är att om jag lyssnar på dem så blir jag direkt tillbakaflyttad till lajvet och den känsla lajvet gav mig.

Mellan himmel och hav 2003 (arr)


Panopticorp 2003 (jag)

Mad about the boy 2010 (arr)

Mad about the boy 2010 (jag)

Hemligheten 2010 (arr)

Skymningsland 2010 (Teresa skrev låten inlajv)

Skymningsland 2010 (jag)

En stilla middag med familjen 2007 (jag, arr)



Kommentera

