Jag hoppar på en bloggutmaning

Det känns som nytt. Jag har hittat en bloggutmaning som jag vill göra. Så nu kör jag. Ska försöka hinna med så många som möjligt fram till Prolog. —> http://lajvkonvent.se/

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Listan:

1. Mitt första lajv
2. Min största lajvtabbe
3. Vilken sorts lajvande jag gillar
4. Min inställning till hantverk
5. Min favoritroll
6. Min bästa lajvoutfit
7. Ett starkt lajvminne
8. Lajvmisär
9. Vad äter jag på lajv?
10. Min mest episka scen
11. Hur har jag utvecklats som lajvare? (Från jeans till handsydda yllehosor eller åt andra hållet kanske?)
12. Det här lajvet vore awesome om någon arrangerade
13. Lajvragg
14. Att sova på lajv
15. Nybörjarmissar jag gjort

 

5 svar to “Jag hoppar på en bloggutmaning”

  1. Julia Says:

    Å. Roligt!

  2. Fröken Bäckman Says:

    Helt fantastisk superbra! Detta kommer bli epic läsning.

  3. Anneli Says:

    Jättekul att folk hoppar på bloggutmaningen! Det här ska jag läsa 🙂

  4. Link Love: Kalashnicore | Lizzie Stark Says:

    […] of her posts respond to a list of challenges, from blogging about her biggest larp gaffe (which permanently put her off baby corn) to her best […]

  5. ein blogg! « Hittepå Says:

    […] som jag brukar, börjar jag med att härmed anta lajvutmaningen som gick runt på några riktiga lajvares riktiga bloggar för ett tag sen (jättelänge […]

Kommentera

