Mitt liv är tamejfan underbart (lite lovebombing)

Den här hösten och sommaren har på olika sätt varit lite tuff. Jag har varit pank, lite vilse i tillvaron, haft en vem-är-jag-och-vad-kan-jag-egentligen? -kris. Jag har tvivlat mycket, främst på mig själv och min förmåga. Men dagar som den här så är jag bara tacksam och stark. Jag har förmånen att jobba med så spännande grejor som gör mig helt giddy av gladhet och förmånen att känna så många underbara vänner, som är inspierande, smarta och utmanande att umgås med. Nya projekt startas och jag får ta del av dem, i vissa fall till och med leda dem. Jag får hålla på med dagligen vad jag tycker bäst om i hela världen. Jag är så sjukt tacksam. Det var bara det.

Bra skit. Martin, Kristoffer, Lars, Frida, Gustav, Tobias på besök i mitt hem för lajvarrangörsprat.

Fin-Teresa (samma tillfälle)

Min bisarre och underbara livskamrat Daniel. (Samma tillfälle)

Rollspelssession. Joel och Sonja in action.

Jobbsession. Miriam in action.

Fin-Petter

Jobbpeppen.

Kommentera

