Nämen, en facebook rant? (kort)

”Tack för dina synpunkter.

Den här informationen hjälper oss att

generera mer relevant reklam för dig.”

Så står det när jag tar bort reklam på min facebook sida (jag kryssar i all reklam som stötande). Det är alltså mig reklamen ska vara relevant för? Jag tror aldrig jag någonsin någongång känt att reklam varit på nåt sätt relevant för mig.

Jag föreslår en ny formulering:

Tack för dina synpunkter.

Den här informationen hjälper oss att hitta

andra produkter som du kan luras till att köpa för att vi tror att du är en dum jävel.

GAH

2 svar to “Nämen, en facebook rant? (kort)”

  1. Martin Says:

    Hur kan man se Facebookreklam som stötande? Den som brukar vara så genomtänkt:

    http://mistrial.files.wordpress.com/2008/12/mutta.jpg?w=148&h=373

  2. kalashnicore Says:

    WTF!!!
    Hahahaha!
    Vad sorgligt.

Kommentera

